Battlefield: Bad Company 2: Różnice pomiędzy wersjami

formatowanie, int., szablon, sortowanie
(nowy artykuł)
 
(formatowanie, int., szablon, sortowanie)
{{dopracować|Brak autora}}
'''[[w:Battlefield: Bad Company 2|Battlefield: Bad Company 2]]''' – gra komputerowa, typu FPS, wydana w marcu 2010 roku przez Electronic Arts.
{{wulgaryzmy}}
 
 
==Wypowiedzi postaci==
* Dobra, pilotował który samolot? (cisza) OK, później będziemy się martwić.
===** Postać: Samuel Redford===
 
* Tylko Bóg mógłby tu coś zaradzić, albo duża ilość C4.
===** Postać: Terrence Sweetwater===
* Tylko Bóg mógłby tu coś zaradzić, albo duża ilość C4.
 
===Samuel Redford===
* Dobra pilotował który samolot? (cisza) OK, później będziemy się martwić.
 
 
==Dialogi==
:'''Flynn:''' Dobra, słuchajcie, chłopaki. Ostrzelajcie tamte cele.
:'''George Haggard Jr.:''' Ja pierdole, to była jakaś kurwa magia. Uratowałeś mi dupę.
:'''Samuel Redford:''' NieW zginieszporządku. podczasMarlowe, mojejHaggard ostatniejłapcie misjite działka i strzelać.
:'''George Haggard Jr.:''' Nie pomożesz nam Flynn?
:* Opis: uratowanie żołnierza, który stanąłby na minę.
:'''Flynn:''' Kto, ja? Stary, ja jestem pacyfistą.
 
:'''George Haggard Jr.:''' Co? Pacyfistą? Jak możesz być pieprzonym pacyfistą?
:'''Flynn:''' Mogę. Walka źle wpływa na moją karmę, stary. Dlatego tylko latam.
:'''Preston Marlowe:''' Haggs, daj spokój.
:'''George Haggard Jr.:''' A chuj ci w oko. Nie musisz ze mną latać, kosmiczny pojebie. Wystrzelę cię prosto do pieprzonego, magicznego królestwa.
:'''Flynn:''' Też cię kocham.
:'''George Haggard Jr.:''' Ty skretyniały, zjebany liberale, ty pierdolona...pierdolona…
 
----
:'''Terrence Sweetwater:''' Flynn, zgadza się? Daleko jeszcze? Flynn! Panie pilocie? Ej, koleś?!
:'''Flynn:''' Eee, moment, moment, chwila, stary. Podziałem gdzieś fajki. Ej, chwilunia. Te pieprzone wtorki i, stary, zawsze takie popieprzone.
:'''Terrence Sweetwater:''' Kiedy dotrzemy na miejsce?
:'''Flynn:''' Za kilka minut. O! A to co?
:'''George Haggard Jr.:''' Kurwa! Rakiety! Rakiety!
:'''Flynn:''' Taa, widziałem.
:'''Terrence Sweetwater:''' Co to, kurwa, jest!?
:'''Flynn:''' To te tanie ruskie rakiety. Gdyby to był pocisk kierowany, wtedy musiałbym się trochę sprężyć.
:'''Samuel Redford:''' A mógłbyś odstawić nas do strefy lądowania zanim ja też będę musiał się sprężyć?
:* Opis: w śmigłowcu.
 
----
:'''George Haggard Jr.:''' Ja pierdolepierdolę, to była jakaś, kurwa, magia. Uratowałeś mi dupę.
:'''Samuel Redford:''' Nie zginiesz podczas mojej ostatniej misji.
:* Opis: uratowanie żołnierza[[żołnierz]]a, który stanąłby na minę.
 
----
:'''Flynn:''' Dobra, słuchajcie chłopaki. Ostrzelajcie tamte cele.
:'''Preston Marlowe:''' Zdejmijmy go. Czemu puściliśmy skurwiela wolno?
:'''Samuel Redford:''' W porządku. Marlowe, Haggard łapcie te działka i strzelać.
:'''Samuel Redford:''' Nikogo nie zdejmiesz, póki ja ci nie pozwolę. Trochę, kurwa, przyhamuj. Twój czas jeszcze nadejdzie.
:'''George Haggard Jr.:''' Nie pomożesz nam Flynn?
:'''Flynn:''' Kto, ja? Stary ja jestem pacyfistą.
:'''George Haggard Jr.:''' Co? Pacyfistą? Jak możesz być pieprzonym pacyfistą?
:'''Flynn:''' Mogę. Walka źle wpływa na moją karmę, stary. Dlatego tylko latam.
:'''Preston Marlowe:''' Haggs, daj spokój.
:'''George Haggard Jr.:''' A chuj ci w oko. Nie musisz ze mną latać kosmiczny pojebie. Wystrzelę cię prosto do pieprzonego, magicznego królestwa.
:'''Flynn:''' Też cię kocham.
:'''George Haggard Jr.:''' Ty skretyniały, zjebany liberale, ty pierdolona...
 
 
:'''Preston Marlowe:''' Zdejmijmy go. Czemu puściliśmy skurwiela wolno?
:'''Samuel Redford:''' Nikogo nie zdejmiesz, póki ja ci nie pozwolę. Trochę kurwa przyhamuj. Twój czas jeszcze nadejdzie.
 
 
128 610

edycji